Sevgili öğretmen arkadaşlarım,
web günlüğü sayfamıza hoşgeldiniz.
Burada hazırlayacağımız projelerle ilgili tartışmalar yapacağız.Birbirimizden fikir alışverşinde bulunacağız.Projeyi sınıfımızda uygulayacağımız zaman öğrencilerimize ödevler verip cevaplarını alacağız.Burdan takiplerini yapacağız.
Başarılar...
25 Kasım 2010 Perşembe
İntel Kursu
Çok yaralı bir kurs olduğunu düşünüyorum.İdareci olduğum için uygulamada zorluk çekeceğimi düşünüyorum.
kursu ne zaman yaraladınız yahuu
YanıtlaSil