25 Kasım 2010 Perşembe

fatih denemeler

kurs denemeleri

okul intel

intel kursu güzel geçiyor

İNTEL KURSU

GÜZEL BİR KURS AMAUYGULANABİLİRLİĞİ ZAYIF.

kurs hakkında

gelecek 10 yıl içinde kullanılacağını düşünmediğim bir kurs

İntel Kursum

Kursu çok seviyorum

intel kursu

anlaşılması çok zor bir kurs.

kurs hakkında

gelecek 10 yıl içinde kullanılacağını düşünmediğim bir kurs

dantel kursu

nekadar kazma ve teknoloji özürlüsü olduğumuzu öğrendik

intel kursu

Okuldan yorgun olarak geliyorum.
Hocamın komutları ile ilerliyorum
Ne ögreneceğiz bilmiyorum
Sonunu merakla bekliyorum.

İntel Kursu

Çok yaralı bir kurs olduğunu düşünüyorum.İdareci olduğum için uygulamada zorluk çekeceğimi düşünüyorum.

intel ile ilgili görüş

intel geleceğin eğitimi, geleceğe intel kursuyla daha güvenle bakacağımızı düşünüyorum.
intel kursu bu gün hava yağışlı acaba yarın nasıl olur?

intel kursu

okuldan arkadaşlarla birlikte kursa geldik

Kurs Düşüncelerim


hadi bakayım kolay gelsin

İNTEL KURSU

KURSUMUZ GÜZEL OLUYOR.

intel kursu

faydalı ama bu saatte olmadı.yorgunluğun üzerine tuz biber

intel kursu dersi

kurs çok eğlenceli diyebilseydim keşke... emme

kursumuz

ecük ecük öğreniyok

intel kursu

faydalı ve güzel bir kurs