Sevgili öğretmen arkadaşlarım, web günlüğü sayfamıza hoşgeldiniz. Burada hazırlayacağımız projelerle ilgili tartışmalar yapacağız.Birbirimizden fikir alışverşinde bulunacağız.Projeyi sınıfımızda uygulayacağımız zaman öğrencilerimize ödevler verip cevaplarını alacağız.Burdan takiplerini yapacağız. Başarılar...
25 Kasım 2010 Perşembe
intel kursu
Okuldan yorgun olarak geliyorum.
Hocamın komutları ile ilerliyorum
Ne ögreneceğiz bilmiyorum
Sonunu merakla bekliyorum.
Hocamın komutları ile ilerliyorum
Ne ögreneceğiz bilmiyorum
Sonunu merakla bekliyorum.
İntel Kursu
Çok yaralı bir kurs olduğunu düşünüyorum.İdareci olduğum için uygulamada zorluk çekeceğimi düşünüyorum.
intel ile ilgili görüş
intel geleceğin eğitimi, geleceğe intel kursuyla daha güvenle bakacağımızı düşünüyorum.
24 Kasım 2010 Çarşamba
Kaydol:
Kayıtlar (Atom)
